De gebeurtenis is het verbazingwekkende verschijnen van iets nieuws dat elke stabiele orde ondermijnt.
Slavoj Žižek
Vreest men verandering? Maar wat zou zonder verandering kunnen ontstaan?
Marcus Aurelius
Vorige slide
Volgende slide

Zowel grote als kleine bedrijven besteden veel tijd, geld en aandacht aan hun imago. Maar hoe zit het met de bedrijfsidentiteit? Sluiten identiteit en imago als vanzelfsprekend op elkaar aan? Gebruik je storytelling en rebranding als cosmetica of spelen missie en authenticiteit een hoofdrol? Om krachtig te opereren, kunnen filosofische perspectieven verhelderend werken. Daar zijn diverse filosofische tools bij inzetbaar, variërend van gesprekken en workshops tot diners pensants.

Filosofische fitness

Juist omdat veel van onze cursussen en workshops modulair zijn opgebouwd en...

Pensioen in zicht

Van PIZ-cursus naar PIZ-workshop. PIZ-cursussen zijn van oorsprong opgezet om handvatten te...

Identiteit en storytelling

Zoals de mens zich uitdrukt in verhalen die de identiteit vormgeven, zo...

Rebranding

De behoefte aan rebranding ontstaat vaak als een bedrijf geen duidelijk gezicht...

Socratisch gesprek

Wat versta je eigenlijk onder integriteit, samenwerken, collegialiteit of inspiratie? De Socratische...

Diner pensant

Het diner pensant is een smakelijke samenvoeging van samen denken en samen...

Diner pensant

Het diner pensant is een smakelijke samenvoeging van samen denken en samen...

Identiteit en storytelling

Zoals de mens zich uitdrukt in verhalen die de identiteit vormgeven, zo...

Socratisch gesprek

Wat versta je eigenlijk onder integriteit, samenwerken, collegialiteit of inspiratie? De Socratische...

Filosofische fitness

Juist omdat veel van onze cursussen en workshops modulair zijn opgebouwd en...

Pensioen in zicht

Van PIZ-cursus naar PIZ-workshop. PIZ-cursussen zijn van oorsprong opgezet om handvatten te...

Rebranding

De behoefte aan rebranding ontstaat vaak als een bedrijf geen duidelijk gezicht...