Zowel grote als kleine bedrijven besteden veel tijd, geld en aandacht aan hun imago. Maar hoe zit het met de bedrijfsidentiteit? Sluiten identiteit en imago als vanzelfsprekend op elkaar aan? Gebruik je storytelling en rebranding als cosmetica of spelen missie en authenticiteit een hoofdrol? Om krachtig te opereren, kunnen filosofische perspectieven verhelderend werken. Daar zijn diverse filosofische tools bij inzetbaar, variërend van gesprekken en workshops tot diners pensants.
Filosofische fitness
Juist omdat veel van onze cursussen en workshops modulair zijn opgebouwd en...
Pensioen in zicht
Van PIZ-cursus naar PIZ-workshop. PIZ-cursussen zijn van oorsprong opgezet om handvatten te...
Identiteit en storytelling
Zoals de mens zich uitdrukt in verhalen die de identiteit vormgeven, zo...
Rebranding
De behoefte aan rebranding ontstaat vaak als een bedrijf geen duidelijk gezicht...
Socratisch gesprek
Wat versta je eigenlijk onder integriteit, samenwerken, collegialiteit of inspiratie? De Socratische...
Diner pensant
Het diner pensant is een smakelijke samenvoeging van samen denken en samen...
Diner pensant
Het diner pensant is een smakelijke samenvoeging van samen denken en samen...
Identiteit en storytelling
Zoals de mens zich uitdrukt in verhalen die de identiteit vormgeven, zo...
Socratisch gesprek
Wat versta je eigenlijk onder integriteit, samenwerken, collegialiteit of inspiratie? De Socratische...
Filosofische fitness
Juist omdat veel van onze cursussen en workshops modulair zijn opgebouwd en...
Pensioen in zicht
Van PIZ-cursus naar PIZ-workshop. PIZ-cursussen zijn van oorsprong opgezet om handvatten te...
Rebranding
De behoefte aan rebranding ontstaat vaak als een bedrijf geen duidelijk gezicht...