Zoals de mens zich uitdrukt in verhalen die de identiteit vormgeven, zo kunnen ook merken en bedrijven zich door middel van storytelling van betekenis voorzien. Een verhaal komt bij mensen binnen en blijft hangen. Echter, storytelling moet niet als een foefje worden ingezet om als eigenschap op iets betekenisloos te plakken. Dan val je namelijk door de mand. Of het nu om een corporate story of een merkverhaal gaat, het verhaal moet raken aan iets dat authentiek is. Aan de hand van filosofische inzichten creëert de Filosofiefabriek een dragend verhaal waar uw onderneming, product of dienst door gezien en gehoord wordt. De filosofie is immers als geen andere discipline in staat om diep door te dringen in wat betekenis geeft. Juist omdat de Filosofiefabriek veel ervaring in het bedrijfsleven heeft is zij optimaal in staat een praktische invulling aan die inzichten te geven.

    Vraag nu een offerte aan!

    *Hoe specifieker de opdracht, hoe specifieker de offerte kan zijn.

    Wanneer je dit formulier gebruikt, ga je akkoord met de opslag en verwerking van jouw gegevens door deze website.

    Related Projects